ପଢ଼ିବାକୁ ବସିଲେ ମୋତେ ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରକାର ର ଚିନ୍ତା ମୋ ମନରେ ଆସିଯାଏ ??


Study time
Study time




ଆପଣ ନିଶ୍ଚିତ ଘରୋଇ ସମସ୍ୟା ପାଇଁ ଚିନ୍ତିତ ଅଛନ୍ତି |
 ଅଧ୍ୟୟନ ପାଇଁ କେବଳ ଗୋଟିଏ ଉପାୟ ଅଛି |  ଚିନ୍ତା ଦୂର କରିଲେ ସବୁ ସମାଧାନ ହୋଇଯିବ । 
  
ତୃତୀୟ ସମସ୍ୟା ହେଉଛି କିଛି କଥା ଆପଣ ନ ଚାହୁଁଥିବା ପରେ ମଧ୍ୟ ଆପଣଙ୍କ ମନରେ ଆସୁଛି ??
 
ଦୁଇଟି ଜିନିଷ ତୁମର ମୁଖ୍ୟ ସମସ୍ୟା ହୋଇପାରେ, ଗୋଟିଏ ହେଉଛି ତୁମେ ନିଜେ ଏବଂ ଅନ୍ୟଟି ହେଉଛି ତୁମର ଭୟ ????
 
ଏହାର ସମାଧାନ ଏବଂ ସମାଧାନ କ’ଣ?
 1. ଯଦି ଆପଣଙ୍କ ଦ୍ଵାରା ଏହି ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ ହୋଇପାରିବ, ତେବେ ଆଗକୁ ପଢ଼ିବା ପୂର୍ବରୁ ସ୍କିପ୍ କରି ପାରନ୍ତି ।
 
2. ଯଦି ଭବିଷ୍ୟତରେ କିଛି ସମସ୍ୟା ମାଡ଼ି ଆସୁଛି । ତେବେ ଆପଣ ଏହା ବିଷୟରେ ବେଶୀ ଚିନ୍ତା ନ କରିବା ହିନ ଭଲ ।  କାରଣ ଭବିଷ୍ୟତ ରେ ଯେଉଁ ସମସ୍ୟା ଆସିବ ତାର ପ୍ରତିକାର ସେ ସମୟରେ ନିଶ୍ଚୟ ବାହାରିବ  ଏବଂ ତାକୁ ସମୟ ଉପରେ ଛାଡ଼ି ଦିଅ ।
 
3. ତୁମର ଘନିଷ୍ଠ ବନ୍ଧୁଙ୍କ ସାହାଯ୍ୟ ନେଇ ପାର।  ଯଦି ତୁମକୁ ତୁମର ଭାଇ କିମ୍ବା ଭଉଣୀ ସାଙ୍ଗମାନଙ୍କ ଅପେକ୍ଷା ଆପଣଙ୍କ କଥାକୁ ଅଧିକ ଗୁରୁତ୍ଵ ଦେଉଛନ୍ତି ତେବେ ତାଙ୍କ ସାହାଯ୍ୟ ନେଇ ପାର । 
 
4. ଯଦି ପ୍ରେମ ସମ୍ପର୍କର ସମସ୍ୟା ଅଛି?  ମୋର ପରାମର୍ଶ ହେଉଛି!  ଯଦି ତୁମେ ଏକ ଭଲ ଜୀବନ ସାଥୀ ବାଛି ରଖିଛ, ତେବେ ସେମାନଙ୍କୁ କିଛି ସମୟ ପାଇଁ ଡିଷ୍ଟର୍ବ ନ କରିବାକୁ ଅନୁରୋଧ କର । ଯେପରି ପରୀକ୍ଷା ଶେଷ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ । ଆପଣ ସମୟ ସୀମା ଭିତରେ ରହି ଅଳ୍ପ କଥା ହୋଇ ପାରିବେ ।
 
5. ଯଦି ଅନ୍ୟ ଘରୋଇ ପ୍ରଭାବ ଅଛି। ତେବେ ଏହାକୁ ଅଣଦେଖା କରିବା ଭଲ ହେବ । କାରଣ ଘରୋଇ ପ୍ରଭାବ ତ ନିଶ୍ଚୟ ରହିବ । ଯଦି ରହିବ ନାହିଁ ତେବେ ଆପଣ ସଫଳ ହୋଇ ପାରିବେ ନାହିଁ । 
 
6. ହଁ, ଯଦି ଆପଣଙ୍କୁ ଘରୋଇ ସମସ୍ୟା ହେତୁ ଅଧ୍ୟୟନ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯାଉ ନାହିଁ କିମ୍ବା ଯଦି ଆପଣଙ୍କ ଅଧ୍ୟୟନ ପାଇଁ ଉପଯୁକ୍ତ ସ୍ଥାନ ନାହିଁ। ତେବେ ଆପଣ ସେହି ସ୍ଥାନ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିପାରିବେ |
 
7. ଲେଖିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ। ଯେ କୌଣସି ପୁସ୍ତକ ପଢ଼ିବା ପରେ ତାର ପ୍ରତିଲିପି କରିବା ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତୁ । ମନ ଗୋଟିଏ ସ୍ଥାନରେ ରହିବ |

8. ଅଧ୍ୟୟନ କରିବା ସମୟରେ ପ୍ରଥମେ ମୋବାଇଲକୁ ବନ୍ଦ କର, ନଚେତ୍ ଏହାକୁ ସାଇଲେଣ୍ଟ କର ଏବଂ ତୁମ ଠାରୁ ୧୦ ଫୁଟ ଦୂରରେ ରଖ |

9. ଆଗାମୀ ସମସ୍ୟା କିମ୍ବା ପରୀକ୍ଷାର ବୋଲି ମନରେ ଭୟ ରଖନ୍ତୁ ନାହିଁ |
 
10. ଉଚ୍ଚ ସ୍ୱରରେ ପଢ଼ିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କର ଯେପରି ତୁମେ ତୁମର ସ୍ୱର ଶୁଣି ପାରିବ । ଯଦିଓ ଆପଣ କାନରେ ତୁଳା ଦେଇ ପଢ଼ି ପାରିବ ।

11. ସୀମିତ ସିଲାବସ୍ ଚୟନ କର ।

12. ଆପଣ ଇୟରଫୋନ୍ ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ ଯାହା  ଦ୍ଵାରା ଆପଣଙ୍କୁ ବାହାର ଶବ୍ଦ ଡିଷ୍ଟାର୍ବ କରିବ ନାହିଁ ।

13. ତଳେ ବସି ପାଠ ପଢିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କର।

14. ଅଧ୍ୟୟନ କରିବା ପୂର୍ବରୁ, ଆଖି ବନ୍ଦ କରନ୍ତୁ, ଏକ ଦୀର୍ଘ ନିଶ୍ୱାସ ନିଅନ୍ତୁ ଏବଂ ଏହାକୁ କିଛି ସମୟ ଭିତରେ ରଖନ୍ତୁ।  1 ରୁ 5 କିମ୍ବା 7 ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଗଣନ୍ତୁ ତାପରେ ଆଖି ଖୋଲନ୍ତୁ ଏବଂ ନିଶ୍ୱାସ ଛାଡନ୍ତୁ । ସମାନ ପ୍ରକ୍ରିୟା 3 ଥର କରନ୍ତୁ ।

15. ଆପଣଙ୍କର ଖାଦ୍ୟ ଏବଂ ଭଲ ନିଦ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ |

 ଆଶା କରୁଛି ଏହି ତଥ୍ୟ ଆପଣଙ୍କୁ ପସନ୍ଦ ଆସିଥିବ। 
 
 ଆପଣଙ୍କ ମତରେ କଣ ଏହା ସମ୍ଭବ ଏବଂ ଆଉ କଣ କରିବା ଦରକାର କମେଣ୍ଟ କରି ଜଣାନ୍ତୁ ।


If the contents are helpful to share them with your friends, Thanking You.

Facebook Comments

Put your Valuable feedback